ALLA SOM SKA TILL URKULT RÄCKER UPP EN HAND!

 

Jo jag tänkte att det skulle vara mitt Urkultsår i år. Jag har berättat för barnen att jag tycker det. I år är det jag som ska få göra som jag vill och vill de inte vara utan mig vid pärlplattetältet, skrotverkstan eller Lionståget, ja då får de helt enkelt hänga på mig.

urkult

Jag tänker att jag nästan ska bosätta mig vid poesiscenen och ibland springa bort till festivalområdet och dansa till Syster Sol, Fastpaholmen, Världensband, Apolonia, Bjäran, Goodbye Girls, Mittfolk, Trollfolk och kanske en massa annat också. Fast… Men tanke på hur bra det gått hittills med att få kidsen att anpassa sig efter mig så hittar ni väl mig vid pärlplattetältet, skrotverkstan eller Lionståget i alla fall.

 

Fast jag är sjukt nöjd, bara jag får gräva ner fötterna i jorden bland de magiska träden vid den vilda Nämforsen…

gräva ner fötterna

 

 

 

 

3 kommentarer

Under Vardagens små händelser

3 svar till “ALLA SOM SKA TILL URKULT RÄCKER UPP EN HAND!

  1. Räcker upp en hand – nej – TIO händer! Och en tältplats! 🙂

Lämna en kommentar