Somliga kanske skulle säga att det är för tidigt att rensa ut vintergarderoben och plocka fram sommarkläderna. Men ja… Jag är ju inte somliga jag

Barnen är på Liseberg och jag, jag försöker få någon slags ordning i Glädjen. Min garderob är just nu en klädställning, alldeles för hög för det här torpet, och står uppe på loftet i ett förråd. För att komma åt mina kläder behöver jag huka mig och ja, efter nästa 10 månader av detta så har jag tröttnat! Idag är dagen jag gör något åt det och samtidigt ryker också vinterkläderna. Woop woop!

20140426-145615.jpg

1 kommentar

Filed under Vardagens små händelser

One response to “Somliga kanske skulle säga att det är för tidigt att rensa ut vintergarderoben och plocka fram sommarkläderna. Men ja… Jag är ju inte somliga jag

  1. Anna

    Jag gillar också att rensa, härligt att ta tag i vinterkläderna. Jag brukar också passa på att sortera ut och sälja de saker som jag inte längre behöver. Det finns sajter som http://citiboard.se/ där man kan lägga upp grejer gratis. Få lite extra pengar, ett tips!

Kommentera

