#%&¤#%”#¤%&%¤%%&%¤#¤!!!!

Det är så väldigt väldigt synd om mig just nu. Kidsen är sjuka så jag kan inte gå på FeministFikat ikväll. Ja ja, det är väl lite synd om kidsen som är sjuka också, men mest synd är det faktiskt om mig. Iaf om du frågar mig. Frågar du kidsen så tycker de säkert tvärtom, egocentriska som vi är i den här familjen.

Jävla jävla skit! Jag gråter och svär om vartannat.

”Nåja. Vad är en FeministFika på Kuriosa?” Säger jag högt för mig själv och tittar ut genom fönstret. ”Den kan ju vara fruktansvärt långtråkig och dötrist och tråkig och alldeles alldeles underbar!”

20140217-144904.jpg

Men vi ses väl nästa gång feminister?! För det här är bara början!

2 kommentarer

Filed under Vardagens små händelser

2 responses to “#%&¤#%”#¤%&%¤%%&%¤#¤!!!!

  1. Ja, vad är väl en bal på slottet? Ingenting i jämförelse! Det är orättvist och jag tycker synd om dig! Du får planera nästa fika! Redan till helgen!

Kommentera

