En ljusblå grund kan vara början på något nytt.

Imorgon är det nyårsafton. Och därefter börjar 2013. Det ska vara ett lugnare år och jag ser fram emot det efter detta turbulenta 2012.

20121230-202812.jpg

Igår skrev jag och en vän våra nyårslöften eller en bucket list över 2013. Jag tänker inte avslöja allt som står på min lista, lite hemligheter vill jag ha. Men dessa punkter är ohemliga:

* Vara snäll mot mig själv

* Yoga något varje dag

* Ta det lugnt och andas

* Dansa mer

* Öva mer på gitarren

* Lära mig spela dragspel

* Lära mig tarotkortens betydelser UTANTILL (Ps. lycka till!)

* Måla och teckna mer

* SKAPA

* Göra det jag vill göra

* Meditera mera

Ett lugnare år måste ju inte nödvändigtvis innebära ett innehållslöst år. En behöver ju inte sitta still och meditera 24-7 liksom.

Ni rå?

Lämna en kommentar

Filed under Uncategorized

Kommentera

