Ner kan gå upp

Med kort som dessa och yoga-check! har denna sköna söndag gått från ner till upp.  Och så bestämde jag mig för att jag blev klar med ljudupptagningarna idag, det känns jävligt skönt. Check på det med! Men att jag råkade säga till min lärare på handledningen i onsdags, att jag skulle skicka honom det jag gjort hittills, känns så mycket mindre skönt. Men sagt är sagt, så gjort får bli gjort, aaaaaand send! Brrr.

20121216-125739.jpg

Nu ska jag Sing Thai-rester-äta så det bara sjunger om det och…

20121216-181643.jpg

… titta på Die Hard.

20121216-181653.jpg

Fred ut!

Lämna en kommentar

Filed under Skolan, Vardagens små händelser

Kommentera

