Idag känner jag mig som en uppochnervänd trea i pentagram

: Otillräcklighet i arbete och privatliv; omogenhet; svaghet; småsinthet.20121216-120245.jpg

Jag  behöver jobba med ljudet till mitt projekt: Arbetstitel: 4 nyanser av mig. Inspirationen är på otopp kan en säga. Försöker att strunta i det och bara göra. Går sådär.

20121216-120230.jpg

Fast det är klart, med en helg som denna så förstår jag ändå den uppochnervända trean i pentagram-känslan.

I fredagskväll var det dansavslutning för Storgulliganen. Alla var så fantastiskt bra! Och efter det tog mormor med oss alla till Sing Thai. Det var tiders det.

20121216-120349.jpg

På lördag förmiddag var det Lillgulliganens tur. Oj vad de dansade alla barnen!

20121216-120332.jpg

Senare på lördageftermiddagen var det dags för 40-års kalas med tårta och champagne. Fina grejer det. På kalaset fick jag veta att när en fyller 40 så blir en automatiskt med en klubb där en träffas och säger bra saker om sig själva och andra. Låter jättefint tycker jag. Men varför vänta till en fyller 40? Kör nu, med en gång!

20121216-120320.jpg

Och lite senare på lördagen, var jag på sisterhood-middag, där det serverades så här fin mat:

20121216-120257.jpg

Och där fick vi måla på väggarna. Such fun, such fun!

20121216-120807.jpg

Tack helgen och tack alla fina människor!

2 kommentarer

Filed under Skolan, Vardagens små händelser

2 responses to “Idag känner jag mig som en uppochnervänd trea i pentagram

Kommentera

